Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dexie View Post
    BP zuigt
    Dumbell presses ftw.

heb je ergens fotos staart? Of ga je die nog maken?
    Over 3 weekjes ga ik wel wat foto's maken , maar heb geen goede camera. Ik probeerde voor de grap vorige week een paar setjes db press en begon direct met dumbbells van 20. Ene dumbbell schoot op awkward positie uit mn hand omdat ik altijd gewend ben mn dumbbells met mn knieen omhoog te duwen. Vond het geen relaxte oefening maar misschien moet dat ook nog wennen.

Comment

• je moet ze ook niet met je knieeen omhoog douwen, gewoon aan iemand vragen dan, maar je kan het beste gewoon duwen, als ik ga liggen douw ik ze gewoon omhoog. Eerste rep iets zwaarder maarja, dan weet je iig dat je niet te zwaar pakt.

Comment

• De liftoff met zware dumbells is wat de mannen zich van de jongens onderscheide!! Cker op 5reppers.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Het was niet omdat ik het gewicht niet aankan ik wist gewoon niet hoe ik ze vanaf die positie omhoog moest krijgen omdat het zo awkward voelde. De dumbbells waren nog gewoon redelijk licht voor mijn doen. Ik ben enkel incline dbp en sp gewend maar beide oefeningen voelen totaal anders.

Comment

• Weer cardio achter de rug, dit maal dezelfde 3,8km in 17:57. Als ik wat beter hersteld was had het wellicht nog wat sneller gekunt.

Comment

• nie gelift?

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                nie gelift?
                Morgen pas .

Comment

De liftoff met zware dumbells is wat de mannen zich van de jongens onderscheide!! Cker op 5reppers.

^Dit. Te vaak heeft iemand hulp nodig bij die eerste lift. Eigenlijk houd dit gewoon in dat je een tikje lager moet imo. Het is wat anders als je het niet vaak doet, maar dan zou ik het de eerste paar x zeker niet te hoog doen omdat je moet wennen aan de controle over het gewicht.

Het ideale schijnt te zijn dat je het afwisselt, dumbells en barbells. Ik zweer tegenwoordig toch heilig bij de dumbells, meer bewegingsvrijheid, geen spotter nodig.
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

Comment

• Vandaag ging de bp opnieuw waardeloos kracht zat er niet in en eig gewoon een weggegooide training. Hopelijk gaan de squats wel lekker vrijdag.

squat
                    5x5x75

bench press
                    3x60
                    1x65
                    fx70 (kutttt!)
                    fx70 (wilde nog een keer proberen maar lukte niet kreeg de bar maar 10cm van me af)
                    2x60

deadlift
                    5x5x90

cable rows (paused)
                    8x60 (ging best makkelijk had eigenlijk ook nog wel 70 gekunt.)

cgbp (langzame reps)
                    4x8x40

Comment

• Hoe lang staat nog voor dit schema icm je cycle? en heb je je doel gehaald?

Comment

Hoe lang staat nog voor dit schema icm je cycle? en heb je je doel gehaald?
                        Ik heb mijn doel al op de helft van het schema gehaald maar had toch wel een krachttoename verwacht. Naar mijn mening is dit schema niet geschikt voor de beginnende lifter, denk gewoon dat de gewichten dan te laag zijn om mee te starten. Bij stronglifts ging dat nog wel prima maar dat was ook elke training opbouwend dus voor mijn gevoel raakte mijn lichaam er sneller gewend aan.

Zou eerder zeggen dat ik negatieve doelen heb behaald ipv positieve, dit kan ook aan de carbcycle hebben gelegen.

Comment

• Je kan ook proberen reps optebouwen uit een gewicht die je 5x kan. dus bijvoorbeeld 60x5 en dan 60x8 proberen dan 65x5 en dan weer reps opbouwen hielp bij mij om plateau door tebreken.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                            Je kan ook proberen reps optebouwen uit een gewicht die je 5x kan. dus bijvoorbeeld 60x5 en dan 60x8 proberen dan 65x5 en dan weer reps opbouwen hielp bij mij om plateau door tebreken.
                            Eigenlijk gewoon stronglifts, daar zat ik ook aan te denken. Dat heeft namelijk wel voor me gewerkt en het elke training raisen van gewichten heb ik ook ervaren als zeer prettig.

Comment

• Bah, jammer van die BP maat..
                              Wat was het doel qua reps? Toppen of?

Gewoon niet te veel van aantrekken en gewoon knallen op de andere oefn!!

BP gewoon eens goed bekijken welk schema je gaat doen, eventueel eerst weekje/ 2 weekjes wat rustiger en dan er weer tegen aan gaan
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
                                Bah, jammer van die BP maat..
                                Wat was het doel qua reps? Toppen of?

Gewoon niet te veel van aantrekken en gewoon knallen op de andere oefn!!

BP gewoon eens goed bekijken welk schema je gaat doen, eventueel eerst weekje/ 2 weekjes wat rustiger en dan er weer tegen aan gaan
                                2x1x70 maar zat er gewoon niet in. Gezien kracht word opgebouwd tijdens de volumefase ga ik er ook niet vanuit dat het er nog in gaat zitten dus kan ik beter weer mijn kracht opbouwen ipv dat ik nu heavy lifts ga doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X